فروش ویژه تایل چوب پلاست

مرکز فروش انواع چوب پلاست

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

فروش ویژه تایل چوب پلاست

چوب پلاست

فروش ویژه تایل چوب پلاست

فروش ویژه تایل چوب پلاست با بهترین قیمت و کیفیت در مجموعه ایساتیس دیزاین امکان پذیر می باشد. در فروش ویژه این محصول می توانید از بهترین کیفیت ساخت و متریال مرغوب و قیمت اقتصادی آن بهره مند شوید.
در واقع قیمت تایل چوبی در صورتی که با پروفیل چوب پلاست اجرا شود، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود؛ ضمن این که کیفیت این محصول در مقایسه قیمت آن بسیار مناسب است. قیمت تایل چوبی اجرا شده با پروفیل چوب پلاست، از آیتم‌های اساسی بوده که با توجه به استفاده در ابعاد کوچک یا با متراژ متوسط معقول خواهد بود. با توجه به این که محصول از چوب پلاستیک تولید می‌شود، قیمت چوب پلاست و میزان استفاده از پروفیل بر حسب متراژ محیط مورد نظر در قیمت تایل چوبی تاثیر خواهد داشت.

پروفیل چوب پلاست

تایل چوب پلاست محصولی ساخته شده از پروفیل چوب پلاستیک است؛ این محصول ظاهری شبیه به موزاییک دارد با این تفاوت که با چوب پلاست طراحی و اجرا می‌شود. موزاییک چوب پلاست، دارای زیره پلاستیکی از نوع فشرده بوده که بسیار با کیفیت است و در کمترین زمان ممکن امکان نصب و اجرا آن فراهم می‌شود. زیرسازی پلاستیکی برای این محصول باعث شده تا نیازی به عملیات حرفه‌ای مانند شاسی کشی نداشته و به راحتی اجرا شود.
 تایل چوبی اجرا شده با چوب پلاست محصولی سازگار با طبیعت و محیط زیست بوده و به همین علت می‌توان در مکان‌هایی که نیاز به اجرای محصولات چوبی حس می‌شود، این متریال را جایگزین چوب قرار داد. زیرا از لحاظ شکل ظاهری شباهت بالایی به چوب طبیعی داشته که تاثیر بسزایی در تغییر فضا و محیط خواهد داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.