آرشیو فروردین ماه 1402

مرکز فروش انواع چوب پلاست

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

بازار فروش چوب پلاست

 چوب پلاست
بازار فروش چوب پلاست

بازار فروش چوب پلاست، امروزه بسیار داغ می باشد همانطور که می دانید چوب پلاست مواد کامپوزیتی و سازگار با محیط است به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند و می توان به عنوان جایگزینی کاربردی از آن در تولید سازه های زیادی استفاده نمود. در سال های اخیر در دکوراسیون داخلی و خارجی، طراحی حوض و استخر ها و دیوار پوش و کفپوش به صورت گسترده استفاده می شود. این متریال دارای ویژگی های زیادی می باشد که همین ویژگی ها سبب محبوبت استفاده آن در بین تمام مصرف کنندگان گردیده است.

فروش و نصب چوب پلاست

چوب پلاست
فروش و نصب چوب پلاست

فروش و نصب چوب پلاست، در این مطلب می خواهیم مراحل نصب چوب پلاست را به صورت مختصر به شما عزیزران آموزش بدهیم روش های نصب زیرسازی  محکم و اصولی باید صورت گیرد به دلیل اینکه زیرسازی سبب افزایش طول عمر این سازه ها می شود زیر سازی یا شاسی کشی با استفاده از پروفیل هی فلزی و یا پروفیل های مخصوص از جنس چوب پلاست تولید می شوند. نکته مهم در مورد شاسی های فلزی حتما باید در مرحله اولیه برای جلوگیری از زنگ زدگی فلز از ضد زنگ استفاده نمود تا از خوردگی و پوسیدگی فلز جلوگیری شود.
در شاسی کشی جهت افزایش زیبایی و استحکام این سازه لازم است هم جهت با نصب طولی پروفیل ها در محل طلاقی 2 پروفیل به صورت طولی قوطی های زیر سازی دوبل گردد که به صورت معمول برای هر 150 سانتی متر این عمل انجام پذیرد.

طراحی نمای ویلا با چوب پلاست

چوب پلاست
طراحی نمای ویلا با چوب پلاست

طراحی نمای ویلا با چوب پلاست، امروزه به صورت گسترده از متریالی مانند چوب پلاست در تولید نما و محوطه سازی ویلا ها استفاده می گردد این متریال دارای ویژگی های بسیاری می باشد که همین ویژگی ها سبب محبوبت بسیار زیادی این سازه ها در بین تمام افراد شده اند. ایستاتیس دیزاین یکی از حرفه ای ترین تولید کنندگان انواع محصولات چوب پلاست در کشور می باشد. شما می توانید با یک تماس اطلاعات مفیدی در مورد این محصولات به دست بیاورید.
اگر شما بخواهید از چوب پلاست در نما و محوطه سازی و کف و فضاهای بیرونی استفاده کنید نیازمند به زیر سازی مناسب هستید که این زیر سازی در بیشتر اوقات توسط پروفیل های فلزی به صورت مشبک و بافته شده ایجاد می شود یک سطح صاف و یکدست را برای پروفیل های چوب پلاست ایجاد می کند تا بتوانید به آسانی در طولانی مدت از این سازه ها استفاده کنید.

سقف کاذب چوب پلاستیک

 

سقف کاذب چوب پلاستیک، امروزه برای تولید سقف های کاذب از متریال زیادی استفاده می شود که چوب پلاست یکی از محبوب ترین این محصولات می باشد، شباهت محصولات چوب پلاست به چوب طبیعی سبب شده تا بتوان از این متریال به عنوان جایگزینی مناسب برای چوب طبیعی استفاده کرد و تا حد زیادی از قطع بی رویه درختان جلوگیری نمود همچنین این محصول به راحتی بازیافت می شود پس می توان گفت چوب پلاست دوست دار طبیعت می باشد و استفاده از آن دارای مزایایی منحصر به فردی است. در ادامه می خواهیم به مواردی از این مزایا اشاره کنیم.

قیمت پروفیل چوب پلاست در 1402

چوب پلاست
قیمت پروفیل چوب پلاست در 1402

قیمت پروفیل چوب پلاست در 1402 ، تعیین قیمت پروفیل چوب پلاست در سال 1402 به عوامل  متعددی بستگی دارد به  همین دلیل نمی توان قیمتی دقیق برای آن در نظر گرفت محصولات چوب پلاست نه تنها به کاهش قطع درختان کمک می کنند، بلکه قابلیت بازیافت را نیز دارا می باشند بنابراین این ویژگی ها این متریال را به پرکاربرد و مقاوم ترین مصالح ساختمانی برای صنعت ساخت و ساز در قرن بیست و یکم تبدیل کرده است. کامپوزیت های چوب پلاست امروزه با الگوهای بسیار مشابه چوب طبیعی  و در رنگ های متنوع، در بازار عرضه می شوند. 
طیف رنگی کامپوزیت های چوب پلاست از رنگ های مشابه چوب تا خاکستری و فراتر از آن متغیر است و به دلیل گستردگی رنگ می توان از آن ها در هر دیزانی و فضایی به راحتی استفاده نمود محصولات چوب پلاست مزایای زیادی در بسیاری از جنبه های عملکردی به عنوان جایگزینی برای چوب سنتی، نشان داده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام دقیق قیمت با شماره تلفن های مندرج در سایت همین حالا تماس حاصل فرمایید

پروفیل چوب پلاستیک

چوب پلاست
پروفیل چوب پلاستیک

پروفیل چوب پلاستیک، از نظر ظاهری به دو نوع ماسیو (توپر) و توخالی تقسیم می‌شود. پروفیل‌های چوب پلاست با توجه به نوع کاربرد و درصد مواد تشکیل دهنده به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند. انواع پروفیل چوب پلاست بر حسب محل مصرف و نوع کاربری طبقه بندی می شوند و در بازار مصرف عرضه می گردد. چوب پلاست در کفپوش ها ، نمای ساختمان ، آلاچیق و پرگولا ، نرده و پله، صندلی و نیمکت، پوشش سقف به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. خصوصیات منحصر به فرد این کامپوزیت ها که ترکیبی چوب و پلاستیک با دوام سبب شده که این محصولات بسیار محبوب و قابل اعتماد باشند. برای دریافت لیست قیمت پروفیل چوب پلاستک با مشاورین تیم حرفه ای مجموعه ایساتیس دیزان تماس حاصل فرمایید.

چوب پلاست در افشاریه کرج

چوب پلاست
چوب پلاست در افشاریه کرج

چوب پلاست در افشاریه کرج، چوب پلاست یکی از بهترین و پرکاربرد ترین نوع متریال جهت استفاده در نمای ساختمان، محوطه سازی، کفپوش دور استخر،بلاکن، آلاچیق و پرگولا و ... می باشد این متریال به دلیل مقاومت بسیار زیاد در بین تمام مصرف کنندگان دارای کاربرد می باشد شرکت ایساتیس دیزاین به عنوان یکی از بزرگ ترین مرکز فروش و مجری چوب پلاست در افشاریه کرج می باشد این مجموعه محصولات خود را در نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به مشتریال عزیز ارائه می نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع محصولات چوب پلاست با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

چوب پلاست در چهار باغ کرج

چوب پلاست
چوب پلاست در چهار باغ کرج

چوب پلاست در چهار باغ کرج، محصولات چوب پلاست، کیفیت های منحصر به فردی را برای استفاده در مصارف تجاری و خانگی و صنعت ساخت و ساز ترکیب و ارائه می کند و به همین دلیل در بین تمام مصرف کنندگان محبوبیت زیادی دارند محصولات چوب پلاست راه حلی پایدار و ایده آل برای استفاده در مصالح ساختمانی می باشند که از مواد پلاستیکی بازیافتی و روش های تولید خاص استفاده می شود تا محصولاتی را ارائه دهد که زیبایی بسیار بالایی دارد و از نظر عملکرد نیز بسیار برتر است و دارای مزایای بی شماری است. شرکت ایساتیس دیزاین یکی از برترین تولید کنندگان محصولات چوب پلاست در منطقه چهارباغ کرج آماده ارائه ی خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.