آرشیو آذر ماه 1401

مرکز فروش انواع چوب پلاست

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

آلاچیق چوب پلاست

چوب پلاست

آلاچیق چوب پلاست

 آلاچیق چوب پلاست قیمت

آلاچیق چوب پلاست، چوب مصنوعی چوب پلاست یکی از شیکترین و مدرن ترین مصالح ها در ساخت آلاچیق است که می تواند زیبایی خاصی به حیاط ویلا و یا محوطه منازل ببخشد، علاقندان به آلاچیق معمولا در باغ، ویلا، فضای سبز، کنار دریا و حتی در رستوران های سنتی و خانوادگی نیز اقدام به ساخت آلاچیق می نمایند. جهت اجرای آلاچیق چوب پلاست قیمت میتوانید با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

خرید آلاچیق چوب پلاست در کرج

آلاچیق چوب پلاست به دلیل شباهتی که به چوب دارد حالتی سنتی و گرم به فضای مدرن ویلا داده است و بیشترین کاربری را در حیاط، پاسیو، روف گاردن، باغ ویلا ها دارد. مجموعه ایساتیس دیزاین با داشتن نمایندگی شرکت دایاکس، ارائه دهنده انواع آلاچیق چوب پلاست در کرج می باشد به راحتی جهت خرید آلاچیق چوب پلاست در کرج می توانید با یک تماس محصول مورد نظرتان را تهیه نمایید.

 مدیریت مجموعه سرکار خانم مهندس نازی وحدانی  :  09126617577

کفپوش چوب پلاست

چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست

 

  مدیریت مجموعه سرکار خانم مهندس نازی وحدانی  :  09126617577

  مدیر فروش سرکار خانم مهندس آتنا اکرامی  :  09101645558

کفپوش چوب پلاست، استفاده از کفپوش چوب پلاست در فضای باز و محوطه سازی اطراف استخر یکی از مناسب ترین متریال هایی است که به روش های مختلف به کار می رود. این پوشش علاوه بر حفظ جنگل، تاثیر به سزایی در زیبایی فضای منزل شما خواهد داشت. کفپوش چوب پلاست دایاکس بدلیل قیمت مناسب و عدم شرایط خاص جهت نگهداری، بسیار مورد توجه سازندگان و کاربران قرار گرفته است. این پروفیل ها با تنوع رنگی بالا و همچنین مقاومت عالی توانسته رضایت کاربران و مشتریان عزیز را در سالیان گذشته بدست بیاورد. شرکت ایساتیس دیزاین با ارائه خدمات متنوع با استفاده از این محصول و داشتن کادری مجرب و متخصص یکی از قدیمی ترین نمایندگی های فروش چوب پلاست دایاکس در کرج و تهران می باشد. شما بییندگان عزیز جهت استعلام قیمت و اجرای کفپوش چوب پلاست میتوانید با شماره های این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت ایساتیس دیزاین

شرکت ایساتیس دیزاین

شرکت ایساتیس دیزاین با داشتن نمایندگی شرکت دایاکس، مجری مستقیم چوب پلاست دایاکس جهت نمای ساختمان، انواع کفپوش دور استخر، روف گاردن، سازه های چوبی ( آلاچیق و پرگولا) و ... در کرج و تهران میباشد. پروفیل‌های چوب پلاست به دلیل کیفیت عالی و تنوعی که در طرح و ابعاد دارند بسیار پر طرفدار هستند. مجموعه ایساتیس دیزاین می تواند شما را در طراحی، اجرا و خرید چوب پلاست در کرج و تهران یاری کند. قیمت چوب پلاست همانند سایر کالاها ، با توجه به اندازه و مشخصاتی که میخواهید در آن مکان نصب شود متفاوت است، جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران فنی این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.