آرشیو اردیبهشت ماه 1402

مرکز فروش انواع چوب پلاست

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

چوب پلاست برای نمای ساختمان

چوب پلاست
چوب پلاست برای نمای ساختمان

چوب پلاست برای نمای ساختمان، بهتر است بدانید امروزه یکی از شیوه های نوین و مدرن جهت ساخت و ساز، به کار گیری چوب پلاست در نمای خارجی و داخلی ساختمان ها می باشد، طراحی این نماهای زیبا و جذاب، حس و بوی چوب طبیعی را القا می کنند و همچنین دارای ویژگی نصب و اجرا آسان می باشد به علاوه این محصولات دارای قیمتی بسیار مقرون به صرفه و دارای توجیه اقتصادی تهیه آن در ابعاد بالا می باشد. این محصولات به دلیل تنوع بسیار بالای پروفیل ها جهت کاربردهای مختلف طرفداران زیادی دارند و به صورت گسترده در هر مکانی دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد. 
 این محصول دارای مقاومت بسیار بالا در برابر نوسانات جوی و محیطی است و دارای طول عمری بسیار بالا می باشد. و در صورت نیاز می توان به راحتی آن را بازایافت و مجددا آن ها را تولید و در بازار عرضه نمود، به همین منظور دوستدار طبیعت بوده و به محیط زیست هیچگونه آسیبی وارد نمی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید تا خریدی با کیفیت و بسیار مقرون به صرفه را با تیم حرفه ای ما تجربه نمایید. 

چوب پلاست برای دور استخر

چوب پلاست
چوب پلاست برای دور استخر

چوب پلاست برای دور استخر، گذشت زمان و تغییر سبک زندگی شهری، طراحی و اجرای فضا سازی باغ و ویلا به یکی از بخش های مهم محوطه سازی تبدیل شد. استخر که یکی از المان های مهم در فضا سازی باغ است که بسیار مورد پسند افراد واقع گردیده یکی از موضوعات محوطه سازی استخر استفاده از کفپوش مناسب برای دور استخر است که مقاومت آن اهمیت بالایی دارد.  
امروزه برای این مهم متریالی در نظر گرفته شده است که یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین متریال‌ها چوب پلاست است. کفپوش استخر باید ضد آب و متریالی شیار دار باشد تا از لغزندگی جلوگیری کند، چوب پلاست دور استخر گزینه مناسبی در برابر رطوبت و لغزندگی است. به گونه ای که می توان بدون هیچ نگرانی آن را در ویلا ها و باغ های خود به دور استخر استفاده نمود و نگران سر خوردن و افتادن افراد خانواده به ویژه کودکان داخل استخر نباشید. 

دکوراسیون داخلی

 چوب پلاست
دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی، چوب پلاست متریال مدرنی است که همانطور که از اسمش پیدا از ترکیب چوب با مواد دیگر تولید و عرضه می شود، این متریال کامپوزیتی بسیار پرکاربرد می باشد و امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است البته قابل ذکر است که چوب به عنوان یکی از مواد مصرفی پر طرفدار در دکوراسیون داخلی شناخته می شود، ترکیبات این متریال هم همواره مورد توجه تعداد زیادی از مصرف کنندگان و سازندگان قرار گرفته است.

کلبه چوب پلاست

اما چرا چوب پلاست را برای ساخت کلبه انتخاب کنیم دلایل زیادی وجود دارد که شما را در انتخاب این محصول برای ساخت کلبه مصمم کند. اولین و اصلی‌ترین آن سازگاری با محیط زیست و طبیعت است.
 

کلبه چوب پلاست، یکی از زیبا ترین نوع کلبه های موجود در ایران می باشد، که هرساله افراد زیادی مایل به گذران وقت در این کلبه های چوبی می باشد و برای رسیدن به آن مسافت طولانی را مسافرت می کنند. امروزه برای ساخت این کلبه ها از محصولات نوینی همچون چوب پلاست استفاده می کنند. این محصول دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که سبب افزایش محبوبیت آن در بین تمام افراد گردیده است. همچنین معماری کلبه چوبی به طور قابل توجهی توسط جدیدترین نوآوری‌های تکنولوژیکی پشتیبانی می‌شود. امروزه طرح‌های متنوع ساختاری برای انتخاب یک خانه جدید وجود دارد. اما انتخاب نهایی شما بستگی به بودجه و همچنین انتخاب محصولی مقرون به صرفه دارد.

لوور سقفی چوب پلاست

چوب پلاست
لوور سقفی چوب پلاست

لوور سقفی چوب پلاست، چوب پلاست یکی از بهترین جایگزین برای چوب های طبیعی می باشد، این محصول دارای ظاهری بسیار شبیه به چوب های طبیعی می باشد علاوه بر این، چوب پلاست ها دارای مزایای بسیاری است که سبب شده است در بین تولید کنندگان درارای محبوب شوند یکی از مهم ترین ویژگی هایی که چوب پلاست می توان به راحتی آنها را در هر ابعاد و طرح دلخواهی طراحی و تولید نمود. چوب پلاست ها دارای دوام و عمر بالایی هستند و هم چنین در مقابل عوامل جوی و محیطی از خود مقاومت بالایی نشان می دهد. یکی از زمینه هایی که در آن از چوب پلاست ها استفاده می شود ساخت سفف لوور می باشد. ایساتیس دیزاین یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات چوب پلاست می باشد، چنانچه قصد تهیه محصولات چوب پلاست را دارید همین حالا با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.