قیمت ساخت آلاچیق چوبی

مرکز فروش انواع چوب پلاست

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

قیمت ساخت آلاچیق چوبی

چوب پلاست

قیمت ساخت آلاچیق چوبی

قیمت ساخت آلاچیق چوبی در مجموعه ایساتیس دیزاین مناسب و مقرون به صرفه است. 
شرکت ایساتیس دیزاین با داشتن نمایندگی شرکت دایاکس، مجری مستقیم چوب پلاست دایاکس جهت نمای ساختمان، انواع کفپوش دور استخر، روف گاردن، سازه های چوبی ( آلاچیق و پرگولا) و ... در کرج و تهران می باشد.
 ایساتیس دیزاین تولید کننده انواع محصولات چوب پلاست شما را در خرید چوب پلاست با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه یاری می کند.
در صورت قصد مشاوره و خرید آلاچیق چوبی و دیگر محصولات با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند. 

آلاچیق چوبی 

آلاچیق چوبی نوعی سازه ی سرپوشیده است که قابلیت کاربرد در فضاهای باز و سرسبز را دارد. از این سازه در باغ ها، ویلا ها و پارک ها و یا کافه ها به عنوان مکانی برای نشیمن و استراحت و لذت افراد از فضای اطراف استفاده می شود. 
آلاچیق چوبی در واقع نوعی پناهگاه است. آلاچیق واژه ای ترکمنی و در زبان فارسی به نام طارم و یا کلاه فرنگی شناخته می شود. 
آلاچیق ها به عنوان سرپناهی در گوشه و اطراف باغ، باغچه و پارک ها مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک تفرجگاه از آن استفاده می شود. 
آلاچیق فضایی سرپوشیده است که بدنه آن می تواند از هر طرف باز یا نیمه باز باشد.آلاچیق ها در باغ، ویلا، رستوران ها، و انواع فضای سبز ساخته می شوند.
در گذشته از پارچه های ضخیم یا درخت برای ساخت آلاچیق ساخته می شد. امروزه از متریال فلز، چوب و متریال های نوین چوب پلاست و ترموود در ساخت آن استفاده می شود تا انسان‌ها در برابر شرایط نامساعد محیطی همچون باران و برف‌های سخت و وزش شدید باد و تابش شدید خورشید و از این قبیل موارد مصون بمانند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.