قیمت چوب پلاست دور استخر

مرکز فروش انواع چوب پلاست

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

قیمت چوب پلاست دور استخر

چوب پلاست 

قیمت چوب پلاست دور استخر

امروزه استفاده از چوب پلاست دور استخر بسیار مورد استقبال و استفاده قرار دارد.
 شرکت ایساتیس دیزاین با داشتن نمایندگی شرکت دایاکس مجری انواع محصولات چوب پلاست جهت دیوارپوش، کفپوش، روف گاردن، کفپوش دور استخر ، گلدان و انواع مبلمان باغی و ... می باشد. این مجموعه اراِئه بهترین و باکیفیت ترین محصولات چوب پلاست با ارزان ترین قیمت را برای مشتریان خود دارد.
جهت مشاوره و استعلام قیمت چوب پلاست با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در ایساتیس دیزاین شما را از طراحی تا اجرا راهنمایی کنند. 

چوب پلاست دور استخر

چوب پلاست محصولی نوین در معماری داخلی و محوطه سازی یا لنداسکیپ می باشد که امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته و کاربرد های گسترده ای دارد. 
یکی از اجزای اصلی ساخت استخر، کفپوش اطراف آن است. بهترین متریال برای کفپوش دور استخر در بازار وجود دارد اما یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین متریال‌ها چوب پلاست است.
چوب پلاست ترکیبی از ترموپلاستیک و خرده چوب می باشد که ظاهری مشابه با چوب طبیعی دارد اما به دلیل داشتن مزایا و ویژگی های فوق العاده امروزه جایگزین محصولات چوبی شده است. 
چوب پلاست یا همان چوب پلاستیک که از فیبر چوب و ترمو پلاستیک ساخته می شود،  جهت نمای ساختمان،  کفپوش، دیوارپوش، انواع کفپوش دور استخر، روف گاردن، سازه های چوبی ( آلاچیق و پرگولا) و ...استفاده می شود. پروفیل های چوب پلاست که دارای تنوع بالایی در طرح و ابعاد هستند، امروزه بسیار پرطرفدار هستند.  
کفپوش های فضای باز بیشترین کاربرد این متریال نوین هستند. کفپوش های دور استخر، کفپوش بام و حیاط، پارک ها و پل ها بیشترین کاربرد این محصول در کفپوش چوب پلاست است. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.